среда, 28 октября 2009 г.

GoldWave - редактор звукових файлів


Привіт! Я, Олександр Кузьменко.
Сьогодні я напишу якою програмою я редагую звукові файли, і чому я обрав саме її серед безлічі інших.
Ця програма - GoldWave.
На відміну від аудіоредакторів від Адоба, інтерфейс цієї програми для мене інтуїтивно зрозумілий, і з першим запуском цієї програми я швидко розібрався в основних функціях.
Наприклад, маю відзначити зручну навігацію по треку за допомогою миші: щоб виділити - потрібро просто провести на області натиснутою мишою, потім можна перетягувати полоски які позначають початок і кінець виділення
При кліку правою кнопкою на спектр є додаткове меню, в якому є зручні додаткові функції навігації
Насправді функцій дуже багато, і я не з усіма встиг розібратися. Розібрався тільки з тими які мені потрібні були.
Кілька найцікавіших:
- Прибирання шумів:
1. Виділити відрізок де тільки шум і скопіювати його - Ctrl+C;
2. Виділити все, де буде прибиратися шум;
3. Натиснути кнопку Noise Reduction або в меню Effect-Filter-Noise Reduction, вибрати Use clipboard, і натиснути OK
- Написання власних ефектів формулами
Для цього є кнопка , в ній відкривається таке вікно:
Тут формулами можна створювати цілі мелодії, але я до цього меню добрався тому що шукав як прибрати перевантаження гучності в окремих місцях, коли основну гучність змінювати не потрібно. Покумекавши, я написав таку формулу:
wave(n)*(wave(n)<0.99)+0.99*(wave(n)>0.99)
і потім ще:
wave(n)*(wave(n)>-0.99)-0.99*(wave(n)<-0.99)
В результаті обрізалися всі місця, де звук був занадто гучним.
Навіщо це потрібно? Здавалось би всі програми, які програють аудіо, продумані в цьому, але тільки не Flash... В ньому цей звук рипить.

Програма коштує всього $49 :). Ось її сайт.

1 комментарий:

Andrew Kubay комментирует...

Классная статья! Только стоит упомянуть что использовать эту программу нам пришлось когда мы подготавливали аудио для одного из курсов )